But we’re just living life and we’ll never stop

hej på er, igår va skolan rätt chill, försov mig en timma typ, så när jag kom till skolan vid typ tio hade vi håltimma till typ halv ett då kolla vi på lärarnas julspex och efter det hade vi juldans. Sen drog jag och ewe hem till mig och chilla och baka kladdkaka! mums, sen skulle hon hem så då snacka jag med jonte och johan på skajjjp. I morse vakna jag för en gångs skull så jag hann t skolan heheheh, hade en kooooort "lektion" eller ah vi packa ihop våra saker eftersom vi skulle flytta till en annan byggnad i skolan och så. Sen bar vi bänkar och stolar till de rummet sen hade vi håltimma till 12.10 då vi skulle käka julbord, sen vid 13, kolla vi på film med klassen oså. Sen sluta vi. Bussen hem va lika rolig som vanligt med mina älskade busskompisar! haha. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och har i stort sett suttit här hela dagen och snacka skype oså haha. Imorn är sista skoldagen och då ska vi bara gå till kyrkan och fika med klassen. Så de är rätt chill, sen äre ÄNTLIGEN JULLOV!!

bjuder på en bild från när vi firade min 6års dag i göteborg.

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

din mamma så söt!! du med pluttis hihi

Svar: aww, du också eweeee!
Josefin Blomberg

2013-01-11 @ 22:01:12
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0