Merry Christmas

Hej alla kära bloggläsare, har precis fixat mig och sitter nu och väntar på gästerna samtidigt som jag lyssnar på musik. Dagarda som gått har varit bra, i fredags firade jag jul med mamma och öppnade paket, fick lite bra att ha saker och presentkort på marieberg, sen på lördagmorgonen var vi hos mormor så jag fick mormor och morfars paket. I lördags kväll tog jag och Emma bussen till Kumla och va med Johan, Jonte, Simon och Knubbo, kollade mest på film och chilla. Sen åkte vi hem vid typ 1. Igår va jag hemma och sov typ hela dagen. Sen nu idag har jag hjälpt till lite hemma oså. Idag firar jag julen i Åmmeberg hos min fosterfamilj, och i morgon åker jag in till Askersund och firar med släkten på pappas sida, sen följer jag med honom hem till kumla och stannar där några dagar, det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0