Tjobräää

Julafton var mysig, fick ridbyxor, tröja, halsband, vantar, väckarklocka osåå. Av fosterfamiljen o av barbro o leif. När dom hade åkt packade jag sen gick jag till Alva en sväng, kom hem runt tolv, och då satt jag vid datorn, sen i tisdags gick jag upp duscha och fixa mig innan pappa och familjen kom och hämtade mig o vi åkte t farmor och fira jul där. Där fick jag ett par converse, ett par hvpolo "kängor", 1000kr, tröja, halsband, iphonevantar, örhängen, biokort, 2 iphoneskal o godis. Sen drog jag t pappa, på kvällen drog jag ut o va med Felicia, Emelie o johanna och vi åkte sopsäck, sen kom johan, felix o knubbo en stund. I onsdags drog jag o emma t mb en sväng, sen va jonte, johan o simpan där så då åkta vi med dom t max innan vi åkte hem t jonte med dom och satt där. Sen skjutsa johan hem miig. Sen i torsdags gick ja t kumla på efermiddagen o va med rikard och david, sen kom wictor, sen drog ja o wictor t jonte o va där med massa folk, sen åkte vi hem typ 23-24.. Sen i fredags åkte jag med emmy och jennifer till mb och shoppa, fick med två par jeans hem, det behövdes. Sen har jag sovit hos ep inatt och ska de en natt till. Imorn får vi se vad som händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0