Don't cry, just say fuck and smile

Hejhej! Min dag har faktiskt varit bra. I skolan hade vi film på första lektionen kollade på "bilar" på spanska, sen hade vi en tråkig lektion innan vi hade håltimma i ca 3h. Då gick jag först och lämna en grej som flög v en kompis bil när han sladda, haha! Sen vidare och snacka med några innan jag Ronja, My och Tuva gick och käkade pizza hehe. Sen kom Alva S och Mathilda, sen lite senare kom Alva och Amanda. Sen efter det gick vi tbx t skolan och snacka med folk, sen fick vi reda på att vi inte hade nån engelska så hade håltimma i ännu en timma,så då gick vi å hälsade på Jockee å Matias. Sen hade vi två tråkiga lektioner innan vi sluta, då kom Hannes och skjutsa hem mig, sen satt vi ett tag och snackade i bilen, innan han va tvungen och åka.

Då gick jag in och böt om sen fixade jag i ordning Bella och red upp till Skalltorp o red lite där, tog några småskutt på kanske 50-60? Sen hoppade jag Ihza lite. Kulkul.
Nu har jag pluggat lite, så ska slänga på mig kläder och gå ut och gå en sväng. Vi hörs, puss
bjuder på en bild från i somras, på mig och lillsis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0