Don't you worry child

Nyss hemkommen efter en bra dag med många vänner!

Försov mig lite i morse eller ja, hann ju med bussen iaf. Skolan har väl vart bra, Sen efter skolan skynda jag mig hem och böt om, sen mockade jag och red. Sen in och böt om och då kom Basse å Hannes och hämta mig så åkte vi till Åsbro och hängde där en stund, sen drog vi till donken och käkade med emma, marcus och bobby, sen kom edvin, linus och johan också. Sen drog vi ut och körde lite på skogsvägar innan vi bestämde oss för att åka hem till mig och dricka kaffe. Haha, så då åkte jag, basse, hannes, bobby och marcus hem t mig, sen drack kaffe och pratade massa, dom har precis åkt nu så ska fixa mig och lägga mig i sängen och kolla film nu. Har iaf haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0