I just have sex

Hejhej, har inte bloggat på några dagar så skriver lite kortfattat.

Tisdag: låg jag i sängen hela dagen, sen på kvällen gick jag och borsta av bella och klippte henne, sen drog jag ut och gick och åkte lite volvooooooo, med kompis, sen hem igen och lägga sig i sängen.
Onsdag: Va jag hemma sen vid fem typ drog jag till farmor sen kom basse å hämta mig då åkte vi t åsbro och hämta ronja sen sladda vi innan vi hämtade emma, och lämnade ronja och drog t donken och käka, då följde masken med också. Sen åkte vi runt lite innan vi åkte till askersund igen.
Torsdag: skolan först ocj jag va på piss off humör hahaha. Sen skjutsade basse hem mig, och jag fixade hästen och åkte t ridhuset. Sen gjorde jag hemprov och gick ut och gick.

Idag har jag varit i skolan, va på bättre humör. Mellan de två sista lektionerna gick jag alva och amanda och köpte glass, chips och dricka och tjocka i oss. MUMS! Sen kolla vi på film, innan vi sluta och jag tog bussen t hbg där träffa jag carro, och vi tog tåget, jag till kumla och hon till örebro, sen har jag bara vart hos pappa och nu är emelie här. hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0