ojsii

hade visst inte blogga på hela veckan :$ I måndags va jag hemma, träffa en kompis sen på kvällen en snabbis.. Sen i tisdags följde jag med alva hem och sov där, vi baka kladdkaka och chokladbollar, sen gick vi ut och gick med mammas hund.. I onsdags efter skolan drog jag upp t skalltorp och hoppade bästa majas häst Ihza, fin pålle deee! I torsdags plugga jag typ hela dagen. Sen tog jag en paus och baka lite chokladbollar och kladdkaka :$ I fredags va jag först i skolan sen drog jag först t hbg och mötte bella innan vi tog bussen t vtorp, och hem till henne, käka osv sen drog vi t carrreeee, och va där hela kvällen sen drog jag hem och mös i min varma sköna säng framför beck och en påse chips! Idag börja jag med att gå upp typ 12, sen la ja ut lite grejer jag ska sälja oså, sen drog jag ut och red ett dressyrpass på Chesney. fina killeeeenn, Bästaste Maja fotade. Sen hemma käka jag sen har jag mest chillat med familjen. Nyss snacka jag med min kära vän, som jag "råka" väcka haha, aja nu ska jag sova, pussnatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0