Yesterday

Va först i skolan, sög som vanligt, på håltimman drog vi t farmor och åt och chilla. Sen när vi kom tbx t skolan så hade vi nåra lektioner, som sööööög.. haha
När jag kom hem plugga jag lite, sen kom Johan o Rille så va med dom ett tag, haha körde in i en lycktstolpe.. HAHAHAHHA... Sen när ja kom hem la jag mig å glodde på en film.. :)

Sen idag va ja först i skolan.. försov mig först haha.. Sen kom farmor o hämta mig så åkte vi till örebro, lämna in min telefon och husbilen på lagning, sen gick vi lite i affärer och jag böt en grej t bella. Sen åkte vi förbi pappa och hämta en telefon jag ska ha medans min e på lagning, kan säga såhär, jag hatar den redan och vill ha min NUNUNUNU. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0