ffvck

Sitter och glor Johan Falk, hoppade Bella i Laxå igår och de gick bra, är ju ändå litet ridhus där och va en LB bana. Sen när jag kom hem fixa jag stallet sen drog ja t Maja, sen gick vi hem t mig o hämta grejer och fixa klart stallet sen hem till henne och chilla o baka chokladbollar. Sen idag vakna jag typ halv åtta och låg o höll på med mobilen tills Maja vakna, så käka vi frukost oså. Sen vid 10 typ kom Magda o Micke o hämta mig och sen släppte av mig hos Marion. Sen åkte ja med henne på tävling satt och fota typ hela 120 klassen eftersom Marion va start nr 40. Sen skritta vi av peia och lasta henne innan vi gick in o fika och kollade på 130 klassen. Sen åkte vi hem o fixa lite hos henne innan dom kom o hämta mig, drog hem å käka och red min fina häst. Hihi sen fixa jag stallet o tog in våra små pållar. In o duscha och plugga. Sen har jag uggla framför ponnyakuten o nu Johan Falk (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0