Heeej

Itorsdags hos jonte chilla vi mest framför film, han jag o simpan, sen drog simpan en sväng så då typ chilla vi o jonte spelaa, sen komhan o knubbo och då glodde vi ännu mera film... Aja sen kom farmor o hämta mig då stanna vi o köpte ett träns längst vägen hem. Väl hemma vare bara ut till stallet och mocka samt ta in hästen sen bah sovaaa så jag orka upp vid sju igår, skulle ju iväg på dagläger. Sen låg jag typ o hosta hela natten vakna typ 2-3 idag och då har jag fixa stallet och ridit typ.. nu snackar jag med timmyyyyy! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om eller vad som är mellan dig och Johan, men bara så du vet så hade Johan sex med en tjej som heter Tilda på nyår :)

2013-01-08 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0