Hey på er

Tjobrääää, i söndags va jag hos jonte med massa människor en stund, sen fick ja skjuts t emelie av johan vid typ 23, då va jossan och felicia där och fixa naglarna så då chilla vi med dom, sen följde vi med felicia hem en sväng, sen hemma hos emelie kolla vi på film till typ 6 på morgonen o däremellan dampa vi lite.. hehhe
I måndags åkte jag hem och på vägen hem plocka vi upp ewe och linus som skulle fira nyår med mig hemma hos mig, vi hade mysigt och chilla massor. Igår låg jag och sov hela dagen för jag mådde dåligt. Idag vakna jag typ 13-14.. hehe Sen käka vi och åkte o hämta min älskling, skönt att ha henne hemma ige, sen kom mamma med hostmedicin och jag drog ut och red en sväng, mysiiiigt. Sen städa jag massor hemma, sen har jag mest chilla, och nu ska jag sova så jag orkar upp och rida imorn bitti för sen ska jag till jonte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0