Veckan

Skolan har väl vart okey, efter skolan i torsdags snacka jag med en på soc, sen åkte hem och fixa stallet innan mamma hämta mig och vi åkte hem o laga mat oså. Igår (fredag) sluta jag 12.50 så åkte till farmor och Käka innan vi åkte till Marieberg, fick med mig trosor och två t-shirtar plus en kajal typ, sen svängde vi in en snabbis på hööks så jag köpte ett par damasker. Sen hemma hos farmor böt jag om och sen ner till fritidsgården. Drog o käka pizza med Marie och melliz sen drog vi tillbaka och då hade Alva kommit så satt med henne o Manne och glodde ice age 4. Sen drog Alva o jag och köpte godis, sen när vi kom tbx så chilla vi en stund innan jag jossan och Manne gick o kolla gladiatorerna eller om man kan säga att vi kollade haha, satt mest och prata/flumma en hel del! Sen när de stängde skjutsa Manne hem mig å alvaa. Tack för igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0