sorry

Jag älskar min häst mer än allt annat, jag älskar att träna och tävla henne, jag älskar att sitta hos henne på kvällarna och höra hur hon står och tuggar på höt. Men ändå är det så svårt att ta sig ut dit, allt annat som har med mitt hästliv att göra är förjävligt.. Vi har diskutioner hemma i stort sett varje dag om hur saker och ting ska skötas, vi är uppväxta på olika ställen där saker har haft olika regler. Självklart är det jag som måste ändra på allt eftersom jag är  ungdom och den andra är vuxen. Dessutom tror hen att jag kan lära om bara på en dag, men sånt går inte. Det tar tid. 
Det är sånt som får mig att bara vilja ge upp det jag älskar allra mest, det blir inte kul när ingenting fungerar med "stallkompisarna".
Jag vill att allt ska vara bra eller iaf bättre, jag försöker men det är så svårt, jag är sån.. 
 
Jag vill ta en paus från det här, men gör jag det, kommer jag behöva lämna det som betyder mest för mig, det jag satsat så mycket på, den jag kämpat med, mycket tårar, mycket tjurighet, men även så mycket glädje. Det är så svårt, jag vet inte vad jag vill jag vill sluta, jag vill ha kvar henne, jag vill tävla, jag vill sluta, jag vill fly, slippa bestämma, välja bort något, så svårt, jag vill inte, jag orkar inte, I need help
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0