tjaaaa

Hejhej världen!
nån vecka sen jag blogga men har väl hänt både mycket och lite saker haha. Förra veckan va rätt chill, tränade på onsdagen, gick hur jävla bra som helst. Torsdagen stanna jag i stan och va med folk innan jag blev hemkörd och fixade hästen så åkte vi och vaccinerade henne. På fredagen tog jag bussen till hallsberg och mötte upp Rikard och Simon på stationen sen chillade vi där ett tag innan jag o Rikard drog t Kumla. Åkte o träffa David o Gabbe en stund. Sen käka vi pizza och väntade på knubbo. Drog hem till Rikard och skruvade lite, eller ah dom skruva och jag kollade på.. Sen drog vi och tankade och bestämde lite spontant att åka till Askersund, på vägen dit plockade vi med Majtiiiin också. Va i Askerstad en stund och träffa massa gott folk, sen drog vi hem igen, la oss och kolla film. Sen på lördagen gick vi upp, fixa lite, käka och sen drog vi till Hauta och kolla på hockey, sen där kom pappa o hämta mig och skjutsade mig till Saraa. Vi red oså när jag kom sen senare drog vi till Örebro på Street Meet. Jättekul och träffa massa folk! Sen i söndags chilla vi mestadels. I måndags fixa jag stallet innna skolan sen efter skolan drog jag till Kumla och va med Rikard, Martin och Simon, sov där. I tisdags drog jag till Örebro på morgonen och kolla på rättegång med klassen, sen chilla vi i örebro från typ 10 till 14. Lagom kul när man inte hade pengar.. Sen idag har jag inte gjort nått särskilt. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0